Sabah Negeri Di Bawah Bayu...

Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah, semalam lebih kurang jam 6.30petang saya telah pun sampai di Sandakan Sabah,negeri dibawah bayu ini. Akhirnya complete seluruh Malaysia telah saya jelajah..Jadi lepas ni kalau orang tanya, dah pergi Sabah?Sarawak?Terengganu?Kelantan?Johor?Melaka?N9?ahahha..semua itu saya dah pergi...hoooreyyy...

Harini dalam pukul 7.00pagi nanti insyaAllah akan bertolak ke Kota Kinabalu, jadi kepada sesiapa yang terbaca blog ini kalau teringin nak mutiara Sabah..boleh la call saya 012-5853035. Saya bukan la nak meniaga mutiara..tapi sekadar tolong belikan..Orang kata mutiara kat Sabah ni murah..kalau kat Sabah dijual pada harga lebih kurang RM30 kat semenanjung mungkin dalam RM100..haa..jauh beza kan harga dia?

Contoh-contoh mutiara..



Tapi terus terang saya cakap..saya memang x pandai nak pilih..sebab ape?sebab saya lelaki..hehehe..tapi insyaAllah kepada customer (perempuan) yg pernah beli emas dengan saya, saya akan cuba hadiahkan mutiara Sabah ni..tapi kalau x cantik jgn komplen pulak..hahaha..so jgn lupa..emelkan saya address untuk saya poskan mutiara-mutiara ni..(inspirasiemas@gmail.com)

Hadiah ni jugak adalah sebagai penghargaan dari saya sebab berurusniaga dengan saya..tanpa pelanggan..siapalah saya :)Ha lupa..kat sini subuh awal..dalam jam 530pagi syuruk lak dalam kul 615am fuhh awal betul..ehhe

Oklah..sekian dulu untuk masa ini..
Assalamualaikum..

0 comments:

 

About Me

My photo
Untuk maklumat/info free mengenai emas. Anda hanya perlu sms@call saya 0125853035. Atau tinggalkan sebarang bentuk soalan di ruangan sembang(chat). Saya akan cuba reply secepat yang mungkin. Semoga kita semua beroleh kejayaan..
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template