Seminar Emas -- PERCUMA



Assalamualaikum semua...


Sarawak Cultural Village

Kali ni saya cuma nak update sket pasal seminar..
Ramai juga yang bertanya bila nak wat seminar kat Sarawak??bila nak wat seminar kat Sabah??Tak teringin ke nak wat kat sana??haaa...
Atas permintaan ramai anda smua..so kali ni Public Gold berbesar hati akan mengadakan seminar pelaburan emas di sana....


Sepilok, Sandakan Sabah

Jom kita tengok jadual seminar kat bawah ni..


Jadi kepada anda yang berminat, boleh la hubungi saya. Untuk tempah tempat duduk..
biasa la..bila jarang2 sekali pergi wat seminar kat sabah sarawak biasanya tempat duduk tu mesti full..so kena tempah awal2 ok...

Agak2 nak bercuti kat sunway lagoon ha..buleh la pergi seminar kat bandar sunway...ehehe..buleh minum sambil menyelam..tp jgn minum air kat sunway lagoon tu dah la..haha

Orang-orang kawasan selatan, jangan risau, ada gak seminar untuk anda semua di Johor Bharu..hanya perlu hubungi saya 012-5853035 (Amir) untuk tempahan tempat duduk! Masuk adalah PERCUMA...ilmu FREE tu...p dengar je...x semestinya kena join..

Sebab ramami yang salah anggap..kalau p dengar seminar ni mesti kena join jadi AGEN..actually x perlu..anda p dengar dulu seminar..lepas tu balik umah fikir betul2..fikir baik buruk..nak second opinion buleh email saya di inspirasiemas@gmail.com saya sedia membantu...jadi lah pengguna yang bijak sama macam kawan2 anda yang lain..yang dah banyak kali tanya saya soalan2.. :) saya pasti akan reply soalan2 anda tu..

ok sampai kat sini dulu..Assalamualaikum..

0 comments:

 

About Me

My photo
Untuk maklumat/info free mengenai emas. Anda hanya perlu sms@call saya 0125853035. Atau tinggalkan sebarang bentuk soalan di ruangan sembang(chat). Saya akan cuba reply secepat yang mungkin. Semoga kita semua beroleh kejayaan..
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template