Jadual Pengambilan stock Januari 2011

Assalamualaikum semua,

Seperti biasa, setiap bulan Public Gold akan keluarkan jadual bagi pengambilan stock. Jadual ini bertujuan bagi membahagi / mengagih-agihkan stock emas kepada customer dan juga dealer.

Dengan kesungguhan dan keyakinan yang diberikan oleh Public Gold menyebabkan terlalu ramai orang yang pada asalnya hanyalah sekadar "customer" tetapi kini telah teruja untuk menjadi "dealer"

Atas sebab itulah, jumlah dealer yang telah mencecah 4000++ seluruh Malaysia, Singapore dan Brunei (tak pasti pulak kat indon ade ke tak)..menyebabkan terlalu banyak emas yang di'order' dari Public Gold.



Jadi, bagi mengagihkan emas tersebut dengan sempurna, saya nasihatkan kepada mereka yang telah membuat tempahan, lihat jadual tersebut dan bagitau staff public gold bila nak ambik untuk mereka simpan stok terebut pada kita ok? jangan la lepas tempah terus pegi..memang kompem tak dpt..sebab Que panjang sangat..

tapi yang bestnya, walaupun lepas 1-2minggu baru ambik stock, harga tetap maintain pada harga yang di 'LOCK'

Sekian, Assalamualaikum..



Amir Firdaus
Master Dealer (A0348)
inspirasiemas@gmail.com
012-5853035

0 comments:

 

About Me

My photo
Untuk maklumat/info free mengenai emas. Anda hanya perlu sms@call saya 0125853035. Atau tinggalkan sebarang bentuk soalan di ruangan sembang(chat). Saya akan cuba reply secepat yang mungkin. Semoga kita semua beroleh kejayaan..
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template