Update - Seminar Perniagaan Emas

Assalamualaikum..

Terutama sekali saya nak minta maaf pada semua peminat blog ni..sebab x sempat nak update..baru hari ni saya baik dari demam..alhamdulillah masih panjang umur :)

Tapi tak sangka pulak, dalam tengah demam pon jualan emas berjalan lancar..dalam demam pon Allah bagi rezeki..syukur :)

Harini saya nak update sikit, tentang jadual seminar akan datang. Mungkin ada yang dah tulis dalam diari masing2 takpun ade yang tulis atas kertas dah..tapi entah kertas tu kemana dah pegi..hihi biasa la tu..sama la macam saya blaja kat universiti dulu..benda2 penting semua tulis atas kertas..bila kertas tu ilang..memang pening la jadinya :P

Ok, semalam saya ada dapat panggilan daripada staf Public Gold, dia cakap ade seorang cuustomer nak jumpe saya lepas seminar tu..sebenarnya memang seminar semalam di bishop memang ada dalam jadual saya. Tapi malangnya saya x berapa sehat..minta maaf sangat2..so saya harap kepada customer tersebut..jangan lupa sms @ call saya ya..harini saya dah sembuh sikit..so insyaAllah boleh jumpa nanti..cuma kena set masa dan tempat je :)



So esok hari ahad ade seminar kat Seremban tau..pergi ramai2..jgn x pergi..sebab masuk percuma...!!

Ok, pergi seminar ni memang bes..saya x tipu..kalau x caya bleh tanye org2 yang dah pegi..mesti diorg cakap nak pergi lagi..betul tak?memang tak ngantuk kalau ngantuk pon mesti terus terjaga..haha..

ok la..kalau nak pergi boleh bagitau saya atau datang terus ke sana ok.. kalau bagitau nak datang 2 orang tapi tiba2 ade 5 orang nak datang, tak salah...datang je...

kalau cakap nak datang 2 orang tapi tiba2 sorang pon x datang pon xpe..tiada paksaan :)

apa2 boleh bagitau saya ye..
  1. nama penuh
  2. tempat seminar
  3. no telefon
ok, sekian dulu..Assalamualaikum


Amir Firdaus
Master Dealer (A0348)
inspirasiemas@gmail.com
012-5853035

0 comments:

 

About Me

My photo
Untuk maklumat/info free mengenai emas. Anda hanya perlu sms@call saya 0125853035. Atau tinggalkan sebarang bentuk soalan di ruangan sembang(chat). Saya akan cuba reply secepat yang mungkin. Semoga kita semua beroleh kejayaan..
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template