Promosi Agen Public Gold Kini RM20,000 SAHAJA!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..
Alhamdulillah, hari ini 1 September 2010, masuk hari ke 22 kita berpuasa. Semoga selama 21 hari yang lepas ibadah puasa kita ini diterima dan diberkati Allah s.w.t. InsyaAllah. 
Bagi anda semua, penggemar penyimpan emas, mulai hari ini, 1 September hingga 31 October 2010, Public Gold sekali lagi buat promosi untuk jadi agen macam bulan Jun yang lepas. Memang kompem best lah.. Mana tak nya, kali ni sekali lagi diorg buat promosi untuk jadi agen hanya RM40,000.00 RM20,000.00 wow!!!

Masa promosi yang lepas, memang ramai yang jadi Agen, banyak kelebihan jadi agen ni. Ada yang jadi agen sebab nak promote kat kawan2, nak promote kat orang kampung, nak promote kat sedara mara..dan ade gak nak jadi agen sebab nak beli emas tu murah sket untuk KOLEKSI SENDIRI yang ni memang pilihan bijak. Walau ape pun tujuan anda jadi agen, memang sekarang lah masa yang sesuai untuk jadi agen sebab hanya RM20,000.00 
Kalau la masa saya jadi agen dulu RM20,ooo.00 jugak..huh, maksudnya saya dah jadi agen 2 kali!! hahaha...tapi kalau anda semua memang sebelum ni dah kumpul RM40k semata-mata nak jadi agen..
tetap x salah..sebab 40k tu pun memang anda akan dapat emas 40k nilainya..takda kos tersembunyi..!!
maksud saya xde yuran pendaftaran ke duti setem ke. 40k tu memang harga emas yang anda beli..Beruntung sungguh jadi Agen Public Gold..!! :) Lebih beruntung kalau jadi Agen Public Gold dibawah team inspirasiemas!! 
Kepada mereka yang nak jadi agen dibawah inspirasiemas, saya akan bantu anda buat blog! Lebih senang nak promosi..btul tak? Saya akan bantu anda buat blog yang mana basic kandungan blog tu ada. Then untuk posting anda boleh post ape2 pon yang anda mahukan.. :) 


Jadi, kepada yang berminat, anda boleh lah emelkan details @maklumat diri anda seperti nama penuh, no k/p dan no contact untuk saya hubungi anda. Saya akan berikan cadangan kepada anda, emas apakah yang sesuai untuk anda beli.
Email saya : inspirasiemas@gmail.com
No Tel : 012-5853035
Atau anda bolehlah tinggalkan sebarang komen anda dibawah posting ini.
Kepada mereka yang tinggal dikawasan UTARA, saya amat alu-alukan anda join team inspirasiemas..!!
Sekian, Assalamualaikum..

5 comments:

GLORIA'S LOAN COMPANY on October 1, 2018 at 8:42 AM said...

Adakah anda mengalami masalah kewangan atau anda ingin memenuhi impian anda dengan dana? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membayar bil anda, Mula atau mengembangkan perniagaan anda?
Adakah anda mengalami kesukaran mendapatkan pinjaman daripada Peminjam atau Bank yang keras kerana bayaran / syarat pinjaman yang tinggi? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk alasan yang sah?
Kemudian bimbang kami telah datang untuk menawarkan pinjaman kepada pemohon yang berminat di dalam dan di luar negara tidak kira jantina atau lokasi tetapi usia mesti 18 tahun ke atas.
Kembali kepada kami untuk rundingan mengenai jumlah yang anda perlukan akan menjadi keputusan bijak.
JENIS PINJAMAN KAMI
Pinjaman ini diwujudkan untuk membantu pelanggan kami secara kewangan, dengan tujuan untuk mengurangkan beban kewangan. Apa pun sebabnya, pelanggan boleh mencari pelan pinjaman yang sesuai dari syarikat kami yang memenuhi keperluan kewangan.
Hubungi syarikat pinjaman Gloria S melalui e-mel: {gloriasloancompany@gmail.com} atau WhatsApp Number: +1 (361) 645-7557
Selamat sejahtera

Mohammad Ismali on March 16, 2020 at 5:50 PM said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Alberth Eduard Sanady on March 25, 2020 at 6:57 AM said...

nama saya Alberth Eduard Sanady, saya berusia 47 tahun dan saya tinggal di Jl. Sorido Raya. km.12 No. 14. Kota Biak Provinsi Papua. Indonesia. Saya kehilangan 87 juta Rupiah kepada peminjam palsu hanya kerana saya memohon pinjaman 1 bilion Rupiah untuk melabur dalam perniagaan resort saya di Bali.
Baru-baru ini saya sedang membaca artikel berita di blog tentang mengenai mengenai pandemik coronavirus dan bagaimana ia telah mempengaruhi setiap sektor ekonomi.
Di blog saya, saya melihat kisah ibu yanti Ari dengan alamat, nombor telefon dan juga nombor Whatsapp pada bahagian komen tentang bagaimana dia meminjam dengan jayanya dari ibu ANA MICHAEL JAMINAN JAMINAN JAMINAN dan di bawah adalah maklumatnya

ibu Yanti Ari dengan nombor telefonnya: +62 821-1644-0184 dan nombor Whatsapp nya: +62 821-1644-0184. dia tinggal di Kota Medan. e-melnya: ariy62612@gmail.com dan ini adalah butiran syarikat yang dia katakan bahawa dia dihubungi.
PINJAMAN JAMINAN JAMINAN dan e-mel hubungan syarikat :: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com

Daripada rasa ingin tahu, saya memutuskan untuk menghubungi ibu yanti untuk mengesahkan sama ada cerita yang dikongsi beliau adalah benar kerana saya sudah menjadi mangsa peminjam palsu, jadi saya memanggilnya dan kami juga bercakap pada whatsapp di mana dia menghantar saya semua bukti pinjamannya dari PINJAMAN TRUST JAMINAN.
Setelah melihat dan mengesahkan segala yang ibu memberitahu saya, saya memutuskan untuk menghubungi PINJAMAN JAMINAN JAMINAN dan saya telah hadir. Setelah saya menyerahkan semua dokumen yang diminta dari saya. Permohonan pinjaman saya telah diluluskan dan saya menerima pinjaman saya dalam akaun bank. Saya berjanji kepada ibu Yanti bahawa saya akan mengambil masa saya untuk berkongsi kebaikan jika saya menerima pinjaman daripada syarikat. Semoga Allah terus memberkati ibu Yanti dan syarikat untuk apa yang telah mereka lakukan untuk saya.
anda boleh menghubungi ibu Yanti jika anda mahu dan anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: albertheduardsanady@gmail.com

Mohammad Ismali on July 30, 2020 at 6:19 PM said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Anonymous said...

Terima kasih kepada Encik Anderson Carl kerana membantu dengan keuntungan saya dan membolehkan pengeluaran kelima saya. Saya di sini untuk berkongsi peluang mengubah hidup yang menakjubkan dengan anda. ia dipanggil pilihan perdagangan Bitcoin / Forex. ia adalah perniagaan yang sangat menguntungkan yang boleh menjana pendapatan anda sebanyak $2,570 dalam seminggu daripada pelaburan awal hanya $200. Saya adalah bukti hidup peluang perniagaan yang hebat ini. Jika sesiapa berminat untuk berdagang dengan bitcoin atau mana-mana mata wang kripto dan mahukan perdagangan yang berjaya tanpa kalah, beritahu Encik Anderson Carl sekarang di Whatsapp: +1(252)285-2093
E-mel: andersoncarlassettrade@gmail.com

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template