Selamat Datang Iena & Wan - New Dealer

Assalamualaikum.. 

Ape khabar smua? harap2 smua sehat2 lah ye..hehe. Maklumla..baru lepas raya, sure makan habis2an..sebab masa bulan ramadhan xleh nak makan banyak..tapi, nak makan di bulan Syawal tu kena la beringat2 ye..jgn berlebihan ok! Ha..kepada mereka yang nak pahala lebih sket boleh la sambung puasa lagi 6 hari dibulan Syawal ni :) jom kita puasa sama2..

Sedar x sedar kini dah SETAHUN saya kenal emas Public Gold, saya mula kenal emas Public Gold bulan September 2009.

Emas pertama yang saya beli masa tu ialah 1 dinar dengan harga RM497.00 Tapi sayang, tah ke mana resit emas satu dinar yang saya beli tu..nanti kalo jumpa saya upload..sebagai kenang-kenangan utk saya..hehe. Kalau nak tau, masa saya beli tu pun dah memang saya rasa mahal..mana tak nya, sahabat saya En Hizwan, dia la yang mula cakap2 emas kat saya..masa tu saya wat xtau je..hahaah..

Dalam hati saya masa tu.."Alahai..malas la simpan2 emas ni..buang masa je..baik simpan ASB hahaha.."Masa tu member saya beli baru RM460.00++ haha..(bulan Jun 2009 masa tu). Bila tgk harga emas 1 dinar dah naik jadi 490++ baru saya gelabah..ehehehe..so itu la pengalaman saya sebelum saya mula menjadi agen pada Januari 2010

Jadi, ayuh, kepada mereka yang nak jadi Agen dengan nilai yang cuma RM20k..Ape RM20k je??wow?bukan dulu RM40k ke??hehe..haa..memang dulu RM40k..tapi sekarang ni Public Gold buat promosi cuma RM20k je..hingga hujung October 2010..

Nak tau lebih lanjut?? jom baca artikel saya sebelum ni [klik sini]
Nak download borang jadi agen Public Gold dibawah rangkaian team Inspirasi Emas? [klik sini]


Kepada orang-orang di kawasan Perak, kini dah tak perlu rasa susah hati..lepas ni boleh call agen-agen baru saya ni..Cik Iena ataupun En Wan.. 

So kalau nak tanya diorg pengalaman camne nak jadi agen dengan nilai RM20k pon boleh..hehe betul tak iena & wan?
Area Taiping/Kuala Kangsar/Batu Gajah/Ipoh

Haslina Noor Bt Ramle (Iena)
010-4026330
iena0220@yahoo.com
012-5156330(iena/wan)

atau
Mohd Izwan Fadzaie B Baharuddin(Wan)
010-4036330
wanfaz_e@yahoo.com
012-5156330(iena/wan)

Kepada mereka yang berminat nak tau lebih pasal emas ni, boleh hubungi saya di talian 012-5853035 ataupun emelkan saja sebarang bentuk soalan anda ke inspirasiemas@gmail.com

Sekian buat masa ini,
Amir

0 comments:

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template