Dealer-dealer terkini inspirasiemas.com :)

Assalamualaikum,

Salam sejahtera saya ucapkan kepada semua pembaca blog ini. Terima kasih saya ucapkan kerana tanpa sokongan anda, blog ini tak akan sampai ketahap ini sekarang. Dengan jumlah pembaca yang kian meningkat, dengan jumlah soklan yang membanjiri email saya, ada yang saya sempat balas ada yang masih dalam proses untuk reply.

Harini secara ringkasnya, saya nak update senarai dealer2 dan rakan2 inspirasiemas.com


Jadi kepada mereka yang berminat nak tau pasal emas/ nak beli emas ni bolehlah contact mana2 agen berhampiran dengan kawasan anda. InsyaAllah mereka akan beri maklumat berkaitan emas ni kepada anda seperti yang anda inginkan :)
Walaupun terlalu banyak company yang jual emas sekarang ni, maklumla bila dah maju mesti banyak pesaingkan :) tapi apa yang pasti, buatlah pilihan yang tepat.

Sekian, Assalamualaikum :)



Amir Firdaus
inspirasiemas@gmail.com
012-5853035

0 comments:

 

About Me

My photo
Untuk maklumat/info free mengenai emas. Anda hanya perlu sms@call saya 0125853035. Atau tinggalkan sebarang bentuk soalan di ruangan sembang(chat). Saya akan cuba reply secepat yang mungkin. Semoga kita semua beroleh kejayaan..
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template