Dealer Baru Inspirasi Emas - Sg. Petani

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah, semakin hari semakin ramai yang mula sedar akan kebaikan emas sebagai suatu pelaburan yang menguntungkan.

Sedar atau tidak, harga emas kini memang sungguh diluar jangkaan kita. Manakan tidak, trend naik turun harga emas lebih memihak kepada KENAIKAN harga emas tersebut.

Kalau 6 bulan lepas, kita seringkali menunggu harga emas supaya turun lebih rendah daripada USD1100 per ounce tapi kini, harga emas tersebut terus naik hingga memecah rekod dengan mencapai HARGA TERTINGGI iaitu USD1256.50 yang direkodkan oleh kitco.com





Ramai juga yang masih ternanti-nanti sampai sekarang..
"Bila la harga emas ni nak turun bawah daripada USD1200 per ounce"
Hurm,kalau dulu orang tunggu bila nak kurang dari USD1100 per ounce, tapi kini nak kena tunggu harga emas turun USD1200 per ounce..Hehe..jangan tunggu lama-lama..Lagi lama kita tunggu lagi tinggi la harga emas tu..Sebenarnya semua ni saya cakap melalui pengalaman saya sendiri..

Sahabat saya mula membeli emas 1 dinar ketika tu cuma RM460++ pada bulan Jun 2009, tapi masa tu saya buat tak kisah je..sebab saya x tau ape kelebihan emas ni..tapi bila saya sedar akan kelebihan emas, saya baru mula membeli 1 dinar emas pada harga RM497 pada bulan september 2009..Apa buleh buat..sebab saya pun dok tunggu harga emas turun tp makin tunggu makin mahal pulak..

Jadi langkah yang saya ambil, terus beli emas..naik turun sikit tu biasa la..yang penting kita kena faham konsep BELI EMAS NI ADALAH UNTUK PELABURAN JANGKA PANJANG..
jadi tak perlu risau kalau harga emas tiba2 rendah, atau tiba2 tinggi :)

Alhamdulillah sekali lagi, kini telah 9 bulan saya menyimpan emas,harga emas memang seperti yang dijangka, terus meningkat. 1 dinar yang saya beli dulu RM497 kini? RM590-RM610 sekeping. Wow!! tu baru sekeping 1 dinar..belum kira lagi emas gold bar dan dinar2 lain..Syukur sangat :)

Atas dorongan kenaikan harga emas tersebutla saya terus menjadi Agen Public Gold bermula Januari 2010 ;)Pilihan saya memang tepat! Niat saya yang asalnya nak beli emas pada harga murah sebagai simpanan(sebab jadi agen dpt komisen 1.5% untuk setiap emas yang dibeli) tapi saya secara x sengaja menjadi TOKEY EMAS. hehe

Untuk makluman, saya ni x pandai bercakap sangat malu nak menjual..tapi???Macam mana boleh jual begitu banyak?Kalau kena pada caranya, x perlu cakap banyak pon orang akan beli emas dengan kita :) Alhamdulillah rezeki..

Jadi, kepada mereka yang memang berminat nak tahu pasal emas, jangan tunggu lama-lama..boleh contact saya dan agent2 saya yang lain seperti Mr Bryan (KL), En Syam (Telupid, Sabah) & En Anuar (Sandakan)..masih ramai agen diperlukan diseluruh negeri.

Di sini saya nak memperkenalkan agen saya yang baru, En Jalil dari Sg Petani, Kedah.
Jadi kepada orang Kedah, boleh contact En Jalil. 


En Jalil memang sangat berpotensi membantu anda..Boleh add FaceBook En Jalil iaitu A Jalil A Rahim atau boleh contact terus En Jalil di 013-4303160 atau email soalan anda kepada jrlilrahim@gmail.com

Sekian,

3 comments:

Admin Bijak Emas on June 25, 2010 at 12:30 PM said...

kencang!!!

Amir Firdaus on June 25, 2010 at 12:56 PM said...

huishh..rembatan kencang..England..Go Englad Go!!

pokli on June 29, 2010 at 3:15 PM said...

alhamdulillah

rangkaian semakin berkembang

tahniah

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template