Harga Emas Naik Lagi...dan Berita baik untuk semua yang nak jadi Agen!!

Assalamualaikum semua..

Best tak bila tengok harga emas yang semakin mengGILA naik ni??haha..saya pasti sekarang ni ade DUA perasaan dalam diri kita.

"Mesti la best sebab harga emas tengah naik... sape x syok...hahaha..btul x??"

Penah x anda terbaca testimonial yang saya tulis kat Public Gold?

“1 dinar RM497 (September 2009)"... Kalau la saya tahu emas
ni akan naik harga sampai macam harga sekarang ni…sure dah beli dan
simpan dari dulu lagi. Saya percaya mesti semua orang akan ada
...perkataan "kalau la saya..." Jadi, apa tunggu lagi… jom kita simpan
emas Public Gold. Saya yakin dengan emas keluaran Public Gold.
Alhamdulillah, saya bermula dengan hanya sekadar hobi menyimpan emas,
akhirnya kini saya dah pun memilih untuk jadi Dealer Public Gold yang
sah! Emas sebagai aset. Anda x rugi simpan aset!! percaya la…”

Korang semua boleh la klik link kat bawah ni baca original testimonial yang saya sent kat Public Gold..

http://www.publicgold.com.my/content/view/870/136/lang,english/


 Tapi dalam kita bergumbira, rupa-rupanya masih ade rasa resah tu,,.. btul x?

haaa...kenapa lak nak resah?Mana x resahnya...sebab masih ade diantara kita yang stok emas nye baru sket je..so kalau harga emas tengah naik pun xde la terasa sangat. Betul tak??

Jom kita tengok harga emas semasa;

Harga bagi emas Public Gold sehingga ke hari ini;






Harga emas Public Dinar, terkini;



    Kalau anda semua tengok...harga emas bagi 1 dinar, September 2010 saya cuma beli pada harga RM497..tapi sekarang??fuhh..memang berpeluh la tengok harga emas sekarang kan?


Mana taknya, kalau la saya tau...masa tu jugak saya beli banyak-banyak emas dengan duit-duit simpan saya..

tapi apakan daya..nasik dah jadi bubur..wang kertas masih x bertukar emas pada ketika itu..

Tapi Alhamdulillah, sejak saya mula pantau harga emas..akhirnya, saya pun berjaya ubah diri saya sendiri..asalnye duit yg ade nak wat hantaran kawin..tapi awek x jugak ade..hahaha..so ape lagi..tukarkan semua duit simpanan saya jadi EMASSSSSS..

Bila tengok harga emas sekarang..rasa macam memang sangat berbaloi...

bagi saya, kalau BUKAN SEKARANG, BILA LAGI??


Jadi..jom beli EMAS..kalau nak BERNIAGA SAMBIL MELABUR jom jadi agen..
Promosi hingga hujung bulan Jun cuma RM20,000.00 untuk jadi agen.

RM20,000 tu anda boleh pilih emas ape pon yang anda nak...janji nilai dia RM20k...

Ok..kalau ade sebarang persoalan anda boleh call Amir 012-5853035

Sekian, wassalam..

3 comments:

nazarooney said...

saya mesti pileh!!

Admin Bijak Emas on June 9, 2010 at 1:37 AM said...

pehh...alasan best. takde awek duit simpanan kawin buat tukar jadi emas...yang tu orang2 kita masih tak nampak. Jom jadi bijak!!!

amir on June 9, 2010 at 12:35 PM said...

hahaha..nanti bila nak kawen baru la juai balik emas emas tuuuuuu ;)

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template