Seminar EMAS datang lagi!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Salam.. satu sesi seminar ILMU EMAS oleh admiN JUTAWAN EMAS akan diadakan di bilik seminar Public Gold , Jalan Bishop, Penang pada hari Jumaat 18 Jun 2010 jam 830-1030mlm. Jika berminat sila Beri nama penuh dan no tel utk dihubungi. Masuk PERCUMA. Tempat adalah terHAD. 0125853035 http://www.inspirasiemas.com/

Hurmm..penah nampak iklan tu x? iklan tu saya ade post kan kat wall Facebook Public Gold.

Penulisan blog saya kali ini hanyalah sebagai memperingati anda semua tentang seminar yang akan diadakan di Bishop street, Pulau Pinang seperti pada tarikh yg saya war-warkan sebelum ni

Tarikh  : 18 Jun 2010, Jumaat
Masa   : 8.30-10.30 malam
Yuran  : PERCUMA
Tempat : Public Gold, Bishop Street, Penang

Haa...mungkin ade orang dari Perlis Kedah Perak atau mana2 tempat selain Penang ni yang x tau kat mana Bishop Street nih. Public Gold ni terletak dekat dengan Padang Kota Lama. So jadikan padang kota sebagai panduan untuk anda ke seminar malam ini.

 Padang Kota Lama, Penang
Kawasan lepak2 di Padang Kota


Bila dah jumpa padang kota lama, senang sikit nak cari kat mana PG ni..betul2 berhadapan dengan Public Bank..senang je..kalau x jumpa jalan..jangan lak rasa kecewa then terus balik umah. haha..jangan risau, call je saya 0125853035..saya sure akan guide anda nanti...



Jadi, kepada yang berminat nak hadiri seminar tersebut..ape tunggu lagi..hah jom tempah tempat duduk ;)

Bagi yang nak datang, boleh juga bagitau kat saya..cuma perlukan detail berikut :
  • Nama penuh
  • No telefon untuk dihubungi
hantarkan detail tersebut kepada saya di 012-5853035 secepat mungkin..
sekian,wassalam..

0 comments:

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template