Raya Ni Balik Kampung...Yeayyyy!!

Salam Ramadhan semua...Sedar tak sedar, harini dah masuk hari ke 24 umat islam berpuasa. Cepat betul masa berlalu..rasa macam baru puasa sehari je..Lepas ni dah nak masuk Syawal..Entah boleh atau tak kita diketemukan dengan Ramadhan yang akan datang..

InsyaAllah, raya tahun ni, seperti tahun2 yang lepas saya akan balik beraya dikampung..x sabar pulak rasanya nak balik kampung..Mana tak nye..nak makan ketupat yang tok saya buat..hehe...
Tahun ni saya balik beraya di Perlis, jadi kepada mereka yang berada di Perlis boleh la ambik peluang ni jumpe sembang2 pasal emas..heheh..Sembang2 je la sebab saya x bawak balik stok emas pon ke Perlis..Tapi kalau ade yang nak tempah emas, boleh tempah siap2 la..Nanti saya hantaq balik perlis.
Tahun ni agak menyedihkan sket..sebab kena balik kg naik moto je..alahai..keta saya still kat workshop lagi..anta untuk repair..eksiden aritu..

Kalau x silap, orang tu kata lepas raya baru siap..huhu..xleh la nak bawak balik kuih raya banyak sket nanti..
Ok ok..stop dulu bab raya..
Jom Sembang Emas pulak
Semalam saya dapat call dari Langkawi, ade customer yang nak beli emas..Kan ke bes kalau saya ade agen kat Langkawi..Tapi xpe, nasib baik dia bleh amek kat penang. So kita jumpa Sabtu @ ahad ni ye En Razi :)
Kebetulan hari ni terima emel dari Orang Perlis, nasib baik saya balik kg raya ni..So bleh la pas emas tu.. :)
Sekali lagi Kan ke bes kalau ade agen inspirasiemas yang boleh jaga kawasan Perlis
Jadi, itu lah tujuannya kami di inspirasiemas masih mencari agen2 di seluruh kawasan..Contoh kalau ade customer nak beli emas, boleh saya pas saja kat agen2 saya.
Jadi kepada mereka yang berminat untuk menjadi Agen,saya amat alu-alukan anda. Jom join team inspirasiemas.
Bagi yang berminat jom [klik sini] kita baca posting saya sebelum ini.
Jangan malu2 bertanya, boleh hubungi saya 012-5853035 atau emailkan sebarang soalan berkaitan emas ke inspirasiemas@gmail.com
Sekian dulu buat masa ini,

SALAM AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN

SEMOGA ANDA PELANGGAN2 SETIA INSPIRASIEMAS BERPUASHATI DENGAN LAYANAN KAMI
Regards,
Amir Firdaus

0 comments:

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template