Seminar & Training – Perniagaan Emas Public Gold

Bagi yang minat jadi agen, boleh baca artikel saya sebelum ini [klik sini]
Assalamualaikum,

“Macam mana nak jadi Agen ni…??Ape pon tak tau lagi..!! Tapi nampak macam BEST jer jadi agen Public Gold ni..Tapi nak tanya sapa ni??”

Ha..Kalau soalan2 macam tu bermain difikiran anda, bagus!! Nak jadi agen Public Gold memang x susah
Bagi kat Public Gold RM20k++ pastu ambik emas Public Gold yang nilainya sama seperti harga yang anda bayar..
Amboi2..haha..senang je cakap ek..nak suruh bagi 20k++ tapi ape pon xtau pasai emas ni..
Ok ok..camni, kepada mereka yang berminat nak jadi Agen Public Gold, anda boleh datang seminar..Seminar ni terbuka kepada semua pelanggan2 tak kisah la sama ada anda agen atau pelanggan atau x pernah beli emas ape pon dari Public Gold.
Anda boleh tengok jadual seminar macam kat bawah ni;
Ok, dah tengok jadual??So anda boleh pilih seminar mana satu la yang menjadi pujaan hati..Then, langkah anda seterusnya ialah dengan menghantar
  1. Nama
  2. No K/P
  3. no contact
  4. Tempat Seminar
  5. tarikh
ke alamat emel berikut :  inspirasiemas@gmail.com atau pun buleh SMS ke 012-5853035
Kepada mereka yang memang dah paham sgt pasal emas ni..atau memang dah tak sabar lagi nak jadi agen, sebab takut pasaran harga emas semakin naik (sebab kalau emas naik harga maka dr RM20k tu anda dpt skit je la emas berbanding kalo harga emas murah dpt byk sket emas) bolehlah download borang agen ni [klik sini] pastu bawak borang ni masa pergi dengar seminar.
Bila dah jadi agen, boleh la pergi training untuk agen pulak.. :) Kat situ segala rahsia tokei emas akan dibongkarkan ;)
p/s: kepada mereka yang belum jadi agen, tak boleh la pergi training untuk agen. So kat jadual tu boleh pilih seminar saja.
Baiklah, kalau ada soalan lagi boleh emel atau sms saya ke alamat dan no seperti diatas tadi.
Sekian,
Amir Firdaus

1 comments:

Anonymous said...

Terima kasih kepada Encik Anderson Carl kerana membantu dengan keuntungan saya dan membolehkan pengeluaran kelima saya. Saya di sini untuk berkongsi peluang mengubah hidup yang menakjubkan dengan anda. ia dipanggil pilihan perdagangan Bitcoin / Forex. ia adalah perniagaan yang sangat menguntungkan yang boleh menjana pendapatan anda sebanyak $2,570 dalam seminggu daripada pelaburan awal hanya $200. Saya adalah bukti hidup peluang perniagaan yang hebat ini. Jika sesiapa berminat untuk berdagang dengan bitcoin atau mana-mana mata wang kripto dan mahukan perdagangan yang berjaya tanpa kalah, beritahu Encik Anderson Carl sekarang di Whatsapp: +1(252)285-2093
E-mel: andersoncarlassettrade@gmail.com

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template