Bengkel Emas bersama pokli




Alhamdulillah, semalam 11hb Feb 2010, Khamis, Pokli Wealth Management telah dengan jayanya menganjurkan Bengkel Emas Pelaburan yang bertempat di

Alamat: Public Fine Gold Int S/B
Tingkat 3 (atas Royal Safe Deposit Box)
Nombor 42A, Jalan PJS 8/6
Mentari Business Park
Bandar Sunway
Petaling Jaya
Selangor

Sebenarnya bagus gak bengkel yang pokli buat semalam.Tambah-tambah untuk mereka yang
betul2 nak tau lebih mendalam kenapa perlu adanya emas dalam simpanan kita..

Sebenarnya, walaupun seminar tu pokli buat kat Bandar Sunway, tapi disebabkan nak sangat ilmu pokli ni..so terpaksa la saya turun KL dari Penang semata-mata nak tambah ilmu..

Bagi mereka yang tak kenal pokli lagi..ha ni kat bawah ni gambar dia



Bukan ape, kalau ade yang masih taktau..ilmu pokli ni memang la mantap..kalau x..xkan la sampai masuk tv3..hehe rancangan Bijak Wang tu; ha..bleh tengok promo bijak wang kat bawah nih;


Dlm video; Pokli, Eda
Sebenarnya, saya pun tercari cari jugak Bandar Sunway ni..maklum la bukan biasa sangat ngan KL nih..tapi..sebenarnya x susah mana pun..nak ke sini cari je signboard Subang Jaya,..confirm jumpa!Kalau x jupe gak..tanye je diorg kat mana sunway pyramid..


Lebih kurang pukul 2.40pm camtu..Sampai le saya kat Public Gold tu..



Disebabkan bengkel tu malam baru start..saya ronda-ronda, terjumpa hotel kecik belakang Public Gold, alhamdulillah..sewa je la 1 malam..murah je..dalam RM85 satu malam..Ok gak tuh..sekadar nak lepaskan penat

Then pukul 8 malam, bermula la bengkel tersebut..







Ramai gak otai-otai emas yang turun malam tu..yang saya sempat kenal Jeman (Master Agent)



Ade sorang lagi otai.. Pokya (Master Agent jugak)


dan x lupa juge..sorang lagi member..Fithrie..dia yang pakai baju biru yang tgh duduk depan tu..pakai spek..terlindung sket..hehe..




pendek kata, agen-agen emas ni smua mantap2 la..diorg punye ilmu emas ni..

hurm, antara slide pokli masa bengkel tu adalah seperti berikut;



dan yang ni..



HaHhaha..memang kelakar..tapi..kalau difikirkan betul2..memang betul jugak..cuba anda bayangkan..berapa harga emas 10 tahun lepas?dan berapa harga emas sekarang??fikir-fikirkan lah...hehe..dah fikir tu..jangan x bertindak pulak..
Nak senang cakap..mulalah simpanan emas anda dari sekarang..Saya sekadar ingin berkongsi ilmu dengan anda..nak beli emas ke nak tanya pasal emas ke..bleh call@sms saya 012-5853035 (amir)..InsyaAllah saya akan cuba membantu..

beli EMAS pastikan anda dapat EMAS :)

0 comments:

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template