Majlis Perasmian Public Silver dan Public Jewellery

Assalamualaikum pembaca blog sekalian..

Di sini saya ingin membuat pengumuman bahawa, Public Gold akan menganjurkan majlis pelancaran Public Silver dan Public Jewellery.

Anda semua adalah dijemput untuk menghadiri majlis tersebut.

  • Tarikh : 28/2/2010 (Ahad)
  • Tempat : Dewan Sri Seroja, Jalan Diplomatik 2, Presint 15, Presint Diplomatik, Putrajaya.
  • Masa : 2.00 petang – 6.00 petang
Masuk adalah PERCUMA. kalau dah percuma tu, biasanya ramai la orang datang. Jadi saya harap anda smua peminat emas ni boleh membuat tempahan tempat duduk dahulu sebelum menghadiri majlis perasmian tersebut. Tempat duduk adalah terhad.


Untuk tempahan sila hubungi:

1. Katrina/Carmen: 03-5634 8999
2. Denise/ Cyrene: 04-2619999
3. Cheryl / Kay: 04-6449999

Untuk makluman semua juga, harga pasaran bagi Public Silver juga boleh didapati di laman web mereka www.publicgold.com.my


Public Silver Price (24 Hours Live)





Haaaaa....nak tau tak sape duta Public Gold? orang kata kalau ade duta baru la diorang yakin sket dengan produk keluaran PG. Duta PG memang kompem cantekkkkkkkk punya..siapa lagi kalau bukan Diana Danielle ;)

ni ha kad jemputan rasmi..


So jangan lepaskan peluang untuk tengok Diana Danielle, oopss..maksud saya perasmian Public Silver dan Public Public Jewellery. Bawak adik-adik, abang-abang, kakak-kakak, suami isteri, anak-anak, kawan-kawan...ajak je sape2 pun..yang penting JANGAN LUPA BOOK TEMPAT ok ;)


eh...saya lupa nak bgtau..kalau ade member2 dari penang yang nak pergi..boleh la carpool..jimat minyak sket..hihihi..kalau nak join boleh contact saya 012-5853035 (amir)
Rasailah kehangatan dan aura EMAS...
Sekian dulu, Assalamualaikum...

0 comments:

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template