Berminat menjadi Agen Public Gold?




Best tak kalau ade emas banyak macam tu? aha..mesti best punya...mustahil sangat la kalau ade orang x nak emas banyaaaaaaaaaaaaaakkk macam tu kan?Cuba anda teka brapa nilai semua emas kat atas tu??hehe..

Okla..alhamdulillah..bermula awal bulan April baru2 ni, saya dah dilantik sebagai Master Dealer..syukur kepada Allah dengan rezeki yang telah diberikanNya..



Jadi, kepada anda semua yang berminat nak jadi Agen, boleh la telefon saya 012-5853035 atau boleh hantarkan email anda semua ke inspirasiemas@gmail.com

Sehingga kini saya baru ada seorang agen di Sabah. Jadi saya masih perlukan lebih ramai agen di seluruh Malaysia.

Terima kasih juga saya ucapkan kepada semua pembeli-pembeli emas dari saya. Sebahagian dari mereka telah saya berikan hadiah sebagai ucapan terima kasih..dan sebahagian pembeli yang lain jangan risau..pasti akan menyusul juga hadiah tu..

Bagi mereka yang masih belu dapat hadiah tu, boleh tinggalkan alamat untuk saya hubungi ke no telefon saya 012-5853035.

Sekian dulu..
Assalamualaikum...

4 comments:

Admin Bijak Emas on April 18, 2010 at 7:58 PM said...

wow, kencang en amir!! tahniah

Amir Firdaus on April 18, 2010 at 10:55 PM said...

ehehhe...jom beli emas...!!

Anonymous said...

ada hadiah?? apa benefit jadi agen?

Amir Firdaus on June 15, 2010 at 3:30 PM said...

banyak benefit jadi agen ni..
1) dapat komisen 1.5% bagi setiap emas yang dijual
2) 0.3% bagi setiap emas yang di jual balik.
3) dapat untung kenaikan harga emas
(Berniaga sambil melabur)
4) Bukan MLM
5) dan lain2 (boleh contact saya kalau nak tau lebih lanjut)

:)

 

About Me

My photo
Untuk maklumat/info free mengenai emas. Anda hanya perlu sms@call saya 0125853035. Atau tinggalkan sebarang bentuk soalan di ruangan sembang(chat). Saya akan cuba reply secepat yang mungkin. Semoga kita semua beroleh kejayaan..
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template