Seminar Public Gold


Assalamualaikum...




Apa khabar smua? dalam minggu ni saya agak sibuk sket sebab bercuti2 di Sabah..hari pertama sampai Sabah saya stay dirumah sahabat saya di Sandakan..then keesokan harinya sempat la pergi makan angin di Kota Kinabalu..Best jugak bercuti kat KK ni..tapi masa saya berjalan2 agak terhad sebab ade masa 2 hari ni je kat KK. Masa saya banyak habis bershopping so x sempat nak berjalan.



Nak tau saya shopping ape?haha..dah mengalahkan perempuan lak saya ni..saya shoping mutiara & kristal..ramai yang kirim..tp kepada kawan2 yg kirim kat saya tengah2 malam tu, saya mintak maaf ek..sebab x sempat nak singgah Pasar Filipina tu tgh malam..maaf sangat2..

Antara gelang-gelang yang sy sempat amek gambar..


Ok2..stop dulu citer pasal Sabah..Actually sy nak bgtau..lepas ni ade lagi seminar berkaitan emas ni..

Bagi yang berminat nak tau lebih pasal emas ni..ade lagi seminar yang akan disampaikan oleh En Syukor kita..

So, kalau nak wat tempahan tempat duduk..buleh la call@sms saya 012-5853035..Ape?jauh ke Kelantan tu?hehe..kalau nak pergi yang dekat Penang punya..buleh gak contact saya. Then kalau ramai org, saya akan arrange satu tarikh yang sesuai supaya semua dapat hadir..


Sekian dulu untuk sementara..
Assalamualaikum

0 comments:

 

About Me

My photo
Untuk maklumat/info free mengenai emas. Anda hanya perlu sms@call saya 0125853035. Atau tinggalkan sebarang bentuk soalan di ruangan sembang(chat). Saya akan cuba reply secepat yang mungkin. Semoga kita semua beroleh kejayaan..
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template