Hubungi saya...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada smua peminat setia blog ini. Dan x lupa juga kepada mereka yang seringkali menghantar emel bertanyakan hal berkaitan emas ini kepada saya..Terima kasih saya ucapkan.Sebab apa?sebab dengan soalan-soalan yang anda tanya sedikit sebanyak dapat membantu saya menambah ilmu berkaitan emas ni..lagi banyak soalan yang anda tanya..lagi banyak lah info yang saya dapat..dan lagi banyak lah ilmu yang saya akan kongsi bersama semua..

Tapi bagi mereka yang x tahu macam mana nak tanya soalan2 berkaitan emas pada saya..sebenarnya soalan-soalan anda smua bolehlah diajukan kepada saya sama ada melalui

  • sms@call 012-5853035 (amir) 
  • ataupun bolehlah menghantar email kepada saya inspirasiemas@gmail.com
  •  Anda juga boleh tinggalkan komen anda di bawah post ini untuk bertanya sebarang soalan dan tinggalkan juga emel atau no contact anda untuk saya reply


Bukan apa, saya lebih sukakan anda bertanya terlebih dahulu sebelum membeli/menjual emas-emas dengan saya. Tujuannya, saya nak anda semua mahir dan tahu apa tujuan anda beli emas tersebut.

Sekian saja dari saya..
Assalamualaikum..

5 comments:

Anonymous said...

baiklah tuan..bagus la en amir ni..bersungguh2 nak kongsi ilmu dan bantu buyer2 ni memahami bab emas ni..

Amir Firdaus on March 19, 2010 at 1:33 AM said...

heheeh...sekadar membantu... :) kalau ade ape2 soklan lagi boleh email saya ok... ;) x pun add facebook saya..

Suziela on March 19, 2010 at 7:29 AM said...

dah ade meninat yer en amir firdaus? bagus nyer..nak tanye pun dah xtau nk tanye per kut..well done

Anonymous said...

dasyat la..sikit lagi boleh jadi blogger emas yang terkenal. harap tuan boleh gali lagi rahsia ilmu emas ini mengikut perspektif ilmu islam

amir0125853035 on April 1, 2010 at 9:24 AM said...

hurmmm..insyaAllah saya akan cuba masukkan artikel dinar emas mengikut perspektif islam..tungguu...

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template