Terima kasih semua...

Assalamualaikum semua....

Lama betul saya x tulis blog ni..tak sabar2 lak rasanya nak menulis.,.kalau buleh nak cerita panjang-panjang kali ni..x pun..mungkin akan saya ceritakan bertopik topik..hihi..bukan ape..kalau panjang sangat nanti..naik malas lak nak membaca betoi tak?hahaha...

Okeh..sori la semua..sebab sejak akhir2 ni makin bz lak saya..semakin banyak order diterima..alhamdulillah la..bersyukur sangat pada Allah dengan rezeki yang dikurniaNya..

So, penulisan blog kali ni saya nak ucapkan ribuaaaaaaaaaann terima kasih yang tak terhingga kepada smua buyer..x sangka pulak dah ade regular customer.. ;) saya harap semua pembeli yang setia..teruskan membeli lagi..hihi..dan saya sgt berharap jugak anda smua puas hati dengan servis yg saya bagi..

Sebagai penghargaan kepada smua customer saya...harap anda smua yang pernah beli dengan saya..boleh emailkan alamat anda..x kisah la alamat office ke alamat umah ke alamat kedai ke apa2 je la..janji alamat tu buleh sampai kepada anda smua..saya just nak bg hadiah misteri..nak tau hadiah misteri apa? haa..emelkan alamat anda okeh.. hantarkan ke inspirasiemas@gmail.com



sekian dulu untuk penulisan kali ini...
kita berjumpa lagi di topik yang lain :)

p/s: jgn lupa..jika ade sebarang pertanyaan atau kemusykilan boleh la call@sms 012-5853035 x pun buleh hantarkan ke emel saya tadi inspirasiemas@gmail.com

Assalamualaikum..

4 comments:

Admin Bijak Emas on March 29, 2010 at 12:35 AM said...

saya nak jugak!!!

Amir Firdaus on March 29, 2010 at 12:36 AM said...

hahaha...boleh2...bg adress..hehehe

Anonymous said...

saya nak satu dinar boleh

Amir Firdaus on April 1, 2010 at 9:19 AM said...

satu dinar RM547 kalau ikut harga semasa..hehehehe

 
Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template