Majlis Perasmian Public Silver dan Public Jewellery - Latest

Assalamualaikum dan salam sejahtera... 


Alhamdulillah,saya baru je sampai Penang dalam jam 5 petang tadi..so baru boleh nak update serba sedikit perjalanan majlis perasmian public silver dan public jewellery.
  • Tarikh : 28/2/2010 (Ahad)
  • Tempat : Dewan Sri Seroja, Jalan Diplomatik 2, Presint 15, Presint Diplomatik, Putrajaya.
  • Masa : 2.00 petang – 6.00 petang
bersyukur kerana majlis berjalan dengan begitu lancar dengan kehadiran tetamu vip, reporter, master agent, normal agent dan tetamu2 lain.. dan x lupa juga kehadiran duta PG, Diana Danielle..



Memang lawa betul duta kita ni..secantik emas yg dia pakai tu..ha..kepada kawan-kawan sekelian, kalau nak tau emas yg diana pakai tu la emas Public Jewellery..haa..amacam??cantik tak...??
tapi, kalau nak tau lebih lanjut pasal Public Jewellery boleh la masuk website rasminya (klik disini)



    Untuk makluman semua juga, harga pasaran bagi Public Silver juga boleh didapati di laman web mereka www.publicgold.com.my 


    contoh silver bar Public Silver 1 Kilogram!

     contoh sijil ketulenan untuk Public Silver

    Public Silver Price (24 Hours Live)





    kalau nak tau...ramai betul yang datang semalam..macam ade kenduri kawin..ramai gilaaaaaaaa..hahaha.tambah2 yang datang tu kalau x silap hampir 80% lakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii je smua....pelik?sepatutnya perasmian barang kemas..org pompuan la ramai...haha..owhh lupa..ade udang disebalik batu...ni mesti nak tengok Diana Danielle ni..hahahaha (termasuk la penulis blog ni hihihi)

    Ha..gambar kat bawah ni gambar taukeh besar PG, Mr Louis Ng dan Diana Danielle (DD) semasa perasmian emas PJ tu..


    ha..nampak tak...berkalung kalung emas dalam peti kaca tu..perghhhh..siap ade rantai dinar lagi...hahaha...memang kayo la sapa yang pakai rantai dinar tu..nampak x??jap jap...saya fokuskan gamba rantai dinar tu..

     
     hah..cantik x??ehhehe...kalau x mampu beli rantai ni...kumpul dinar sikit-sikit..pastu bleh wat design cam kat atas tu...heheheh.. ok x cadangan saya? nak kumpul emas..bleh call saya 012-5853035 ehhe..

    ok lain-lain contoh emas buleh la rujuk website tadi ye..
     Hah..selain tu...acara ni agak bes gak..mana x bes nya..cabutan bertuahhhh...
    memang sungguh betuah la sapa yang dapat hadiah2 ni...

    • Utama : 10 Dinar x 1 pemenang
    • Kedua : 5 Dinar x 2 orang pemenang
    • Ketiga : 1 dinar x 10 orang pemenang
    • Saguhati : t-shirt x 20 orang pemenang
    Wajah-wajah pemenang..Pokli 1 dinar..pokya 5 dinar..heheyg tu je saya sempat kenal..nama saya 2 kali disebut sebut...amir......amir......tapi..bukan amir firdaus..hahaha xde rezeki saya..

    sebaik selesai saja majlis perasmian Public Jewellery dan Public Silver nih, ape lagi...cik DD kita ni terus ditemuramah oleh beberapa orang wartawan..yang saya ingat..RTM pon ade..suria fm pon ade..dan lain lain lah..byk sangat...
    Sesi temuramah/interview DD oleh reporter

    Syukor admin jutawanemas.com pun ditemuramah oleh RTM (selamat pagi malaysia)
    Saya sempat jugak tengok cik syukor kita ni kat dalam tv pagi tadi..x sempat nak suruh kawan2 yg len tngok!hehe..Ok lah..saya rasa sampai disini dulu..saya ponn nak sambung rehat..penat drive dari KL..fuh..walaupun penat...alhamdulillah...sebab dapat bergambar dengan DD.. hip hip hoooreyyyyy... hehehehe...

    untuk sebarang pertanyaan, hubungi amir 012-5853035 @ emelkan soklan anda kepada inspirasiemas@gmail.com

    Rasailah kehangatan dan aura EMAS...
    Sekian dulu, Assalamualaikum...

    6 comments:

    Suziela on March 2, 2010 at 11:37 PM said...

    wasalam..hehe just leave comment on ur blog...tapi saya rasa mang bagus sgt publicgold buat jewelery.. hope i will get it too..:P

    Amir Firdaus on March 2, 2010 at 11:47 PM said...

    put3emas...mintak la si dia belikan...ehheheeh kalau malu nak mintak..bleh beli sendiri..call saya 0125853035 ;)

    Suziela on March 3, 2010 at 12:11 AM said...

    igt suh col leh dapat barang satu dua tadi..he3 en amir rasa kan..knapa PG kuakan jewelry pulak..adakah disbbkan org kita kurang yakin dgn syling or jongkong?or ada something yg sy masih blum tahu....

    Amir Firdaus on March 3, 2010 at 12:18 AM said...

    eheheh..tanye pendapat saya ke?kalau ikut pendapat saya..saya rasa ni salah satu strategi perniagaan..diorg nak memperluaskan skop bisnes diorg..itu pendapat saya la.. ;)sebab tengok la..mula2 gold bar..dinar.then now silver bar dan jewellery lak..lebih banyak product..lebih luas pasaran

    Suziela on March 4, 2010 at 12:21 AM said...

    oic tu pendapat..mcm mana pulak gan pendapatan en amir..hehehe ade gaya reporter x?he3

    Amir Firdaus on March 4, 2010 at 12:31 AM said...

    ahhaha...pendapatan ciput je..no komen..(jawapan biasa artis2)hehehe

     
    Inspirasi Emas Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template